حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

خصــــــــوصی...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

غیـــــــــــــــــر ِ منتظره!

یادمه اوایل اردیبهشت وقتی که من کاملا رفته بودم تو حال و هوای درس و کنکور،رویای عزیزم بهم ی sms پُر معنا داد:

بهترین چیزها وقتی اتفاق می افتند که تو انتظارش را نداری!

و من دیشب بیشتر به اون sms اعتقاد پیدا کردم و می خواهم این اعتقادم رو همیشگی کنم!

یادمه وقتی چند پُست ِ پیش از خدا خواستم زنگ ِ تفریح ِ روزهام رو بیشتر کنه تقریبا خیلی نا امید بودم اما الان  از خدا می خوام منو ببخشه که انقدر نا اُمید بودم و ازش بابت ِ همه ی مهربونیاش تشکر کنم:خـــــــــــــدایا شُـــــــــکرت!


پ ن:این روزها خیلی دلم می خواست مشهد باشم!

نقـــــد ِ فیلم

فیلم "مختار نامه " که جمعه ها از شبکه ی 1 پخش میشه،فیلم تاریخی است که خیلی براش خرج شده و برای فیلم نامه،گریم و دکور های آن خیلی زحمت کشیده شده و خرج کلانی شده!

خــــیلی ازش تعریف می کردند و می گفتند خیلی فیلم ِ "top" ای هست! اما وقتی اون فیلم رو دیدم واقعا ی لحظـــــــه خُشکم زد! چون نه تنها فیلم نامه ی خوبی داره بلکه خیلی هم بد گریم شدند! واقعا به نظر من دارند با این فیلم های تاریخی ِ بد پولهاشون رو می ریزند دور!

آخه "فخیم زاده" چه طرز ِ حرف زدنشه!کاملا مشخص ِ که داره کوچه بازاری حرف می زنه و برای این زمان معمولا این کلمات به کار برده می شود! اصلا از فیلم نامه و بازی های بازیگرهاشون خوشم نیومد!

به نظرم باید خیلی بیشتر روی بازی ها و فیلم نامه کار می کردند!مخصوصا روی بازی ِ فخیم زاده که انگار داره طنز بازی می کنه! وقتی پدر ِ من به بازی کردنش می خنده!درحالیکه ی فیلم ِ تاریخی-مذهبی ِ من باید گریه کنم به باز ی ِ افتضاح ِ فخیم زاده!

انقدر فیلمش رو بد ساختند که حتی ی لحظه هم حاضر نشدم بشینم کامل ِ کامل فیلم رو ببینم! فقط تحمل ِ ی قسمت از فیلم رو داشتم!

با اینکه ی داستان ِ خیلی قشنگی داره مختار نامه! مثل داستان ِ حضرت ِ یوسف که افتضاح بود فیلمش!

امیدوارم کارگردان های خوب فیلم های تاریخی ِ بهتر و جذاب تری بسازند که الکی پولشو ن رو هم حروم نکنند!