حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

نقـــــد ِ فیلم

فیلم "مختار نامه " که جمعه ها از شبکه ی 1 پخش میشه،فیلم تاریخی است که خیلی براش خرج شده و برای فیلم نامه،گریم و دکور های آن خیلی زحمت کشیده شده و خرج کلانی شده!

خــــیلی ازش تعریف می کردند و می گفتند خیلی فیلم ِ "top" ای هست! اما وقتی اون فیلم رو دیدم واقعا ی لحظـــــــه خُشکم زد! چون نه تنها فیلم نامه ی خوبی داره بلکه خیلی هم بد گریم شدند! واقعا به نظر من دارند با این فیلم های تاریخی ِ بد پولهاشون رو می ریزند دور!

آخه "فخیم زاده" چه طرز ِ حرف زدنشه!کاملا مشخص ِ که داره کوچه بازاری حرف می زنه و برای این زمان معمولا این کلمات به کار برده می شود! اصلا از فیلم نامه و بازی های بازیگرهاشون خوشم نیومد!

به نظرم باید خیلی بیشتر روی بازی ها و فیلم نامه کار می کردند!مخصوصا روی بازی ِ فخیم زاده که انگار داره طنز بازی می کنه! وقتی پدر ِ من به بازی کردنش می خنده!درحالیکه ی فیلم ِ تاریخی-مذهبی ِ من باید گریه کنم به باز ی ِ افتضاح ِ فخیم زاده!

انقدر فیلمش رو بد ساختند که حتی ی لحظه هم حاضر نشدم بشینم کامل ِ کامل فیلم رو ببینم! فقط تحمل ِ ی قسمت از فیلم رو داشتم!

با اینکه ی داستان ِ خیلی قشنگی داره مختار نامه! مثل داستان ِ حضرت ِ یوسف که افتضاح بود فیلمش!

امیدوارم کارگردان های خوب فیلم های تاریخی ِ بهتر و جذاب تری بسازند که الکی پولشو ن رو هم حروم نکنند!

نظرات 6 + ارسال نظر
احسان شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.sapina.blogsky.com

سلام عزیزم مثل همیشه زیبا بود . باور کن مشکلاتم زیاد شده . شرمنده اگه دیر به دیر میام . به بزرگی خودت ببخش

خواهش

بانو شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

دوست داشتم ببینم این سریال رو...
اما یادم میره..
خیلی جاها شنیدم که گفتند فیلمنامه خوبی نداره..

همون بهتر که یادت میره چون اصلا قشنگ نیست

یاسمن یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.shab-ahang.blogfa.com

سلام جوجویی
چطوری عزیزم؟
دیلم برات تنگ شد یهویی

سلام یاسی خانوم حال شما؟از این ورا؟
دل منم برات تنگ شده اما شما نیستی که!

مینا(خندان) دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.khandan.persianblog.ir

من که اصلا ندیدم

از خودتم بگو ببینم چکارا میکنی خانومی؟

کار خوبی کردی!
زندگی می کنم فعلا!

سعید دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام دوست عزیز
ممنون اومدی وبلاگ زیبایی داری ...
در جواب سوالتون باید بگم اگه پست رو کامل خونده باشید کنار اون موضوع درج شده متفرقه .
و ما خبر ها و مطالب جالب رو در قالب این موضوع قرار میدیم.
بازم ممنون که اومدی خوشحال شدم بازم بیا!

آهان!ممنون که راهنماییم کردی!
اما آدرستون رو نذاشتید!

صابر پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

نقد خیلی خوبی بود...مرسی

من کلا نگاه نمی کنم تنها یک قسمتش را دیدم اون را هم اصلا نپسندیدم

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد