حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

معنا

آشناییمان از وقتی آغاز شد که معنی بودن را فهمیدم

فهمیدم بودن چیست

بودن یعنی باش،زندگی کن

یعنی بخاطر نداشته هایت غم مخور...

من و خورشید از وقتی آشنا شدیم معنایمان عوض شد

دیگر نبودن معنا ندارد

بودن و زندگی کردن برایم بهترین معناست!


دلتنگم

امشب تولدت است شب تولدت...

خیلی دلم گرفته دلم برات خیلی تنگ شده...

گویی دیگه عادت کرده بودم ..

یادته؟پارسال اومدم کلی پیشت گریه کردم اومدم حاجت خواستم ولی برا خودم نبود...

هیچ وقت حاجت هام برا خودم نبود هیچ وقت...

ولی امسال...امسال که نمی تونم بیام پابوست حاجت دارم می خوام بیام پا بوست و تمام بغض هایی که داشتم رو خالی کنم...

بیام بگم پشیمونم...

بگم که دلم برات تنگ شده برا حرمت،برا صحن هات.صحن هایی که وقتی قدم می زدم احساس سبک بالی بهم دست می داد.

دل تنگتم