حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

بخاطرت...

1...2...3


شروع می کنم...


می خواهم اینبار نیز،بخاطرت حیاط را پر از برگهای پاییزی کنم


می خواهم اینبار هم بخاطر ورودت پاییز را تقدیمت کنم


می خواهم تمام ماههای پاییز را در حیاط کوچکمان جمع کنم


و تو سرمست شوی از پاییز


از پاییزی که بوی خوبی می دهد...


بوی عاشقی...


می بینی؟


پاییز هم عاشق است...


همانند ما که هر کدام


به نوعی عاشقی می کنیم...


با خدایمان...


+ متن از خودم

+تقدیم به خواهر عزیزم که عاشق پاییز است

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

پاییز ، ای سرود خیال انگیز
پاییز ، ای ترانهٔ محنت بار
پاییز ، ای تبسّم افسرده
بر چهره ی طبیعت افسونکار...

اسمتون رو ننوشته بودید...

محمد دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

متن زیبایی بود

مرسی...ممنون از حضورت

سه شنبه ها ( یاسمن و مصطفی) دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ http://calflove.mihanblog.com

چه قشنــــــــــــگ
خوش به حال خواهرت

مرسی عزیزمممممممممم

مریم پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ http://arameshesabz.blogsky.com

زیبا نوشتی خوش به حالش کاش ماهم کشته مرده داشتیم!!!!

ممنون عزیزم...
ای بابا این حرفها چیه؟!

حانیه پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

من به تو افتخار میکنم خواهر گلم
واز این که استعداد های خوبی داری خوشحالم
موفق باشی نیره جان[

منم به تو افتخار می کنم که انقدر مــــــــــــــاهی...خیلی دوستت دارمااااااااااا بووووووووووووس

حوریه پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:24 ب.ظ

بسیار بسیار زیبا و تاثیر گذار بود! !!


ممنون....

ممنون عزیزم...خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد