حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

تو خیلی می فهمی...

می دونی؟وقتی که می فهمی و می دونی من به چی نیاز دارم و میای دقیقا همون رو میذاری جلوی روم بیشتر عاشقت میشم که انقدر برات مهم هستم،بیشتر عاشقت میشم که خوب گوش میدی و خوب می فهمی که به اندازه همون بچگی ات آروم توی گوشم چیزی رو پچ پچ می کنی و نمی خواهی که کَسی بفهمه...


می دونی...

همین برام کافیه،همین که می دونی دقیقا توی چه شرایطی قرار دارم و توی همون عالم بچگی ات می خواهی بهم چیزی رو اهدا کنی که خیلی به چشمم میـــــــاد با این که چیزی نیست...


می دونی...

خیلی برام مهمی،اونقدری که گاهی حاضرم خودم چیزی نخواهم اما تو بهش برسی...


می دونی...

خیلی دوستت دارم،خیلی...


برای "حانیه" عزیزم(خواهر کوچولو مهربانم)


نظرات 5 + ارسال نظر
حس سبز دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.وب زیبا و جالبی داری.اگه مایل به تبادل لینک بودی منو بی خبر نذار.مرسی.
"دوستدار تو حس سبز"

حوریه شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ

خیلی خوشحالم که انقدر بزرگی و فهیم!

بهت افتخار میکنم دختر!

ووووووووووووی مـــــــــرسی(آیکون ی نیره ذوق مرگ!!!)

فاطمه یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:40 ق.ظ http://ardestany.blogfa.com

سلام پریسا جان. امیدوارم خوب و خوش باشی.خوشحالم که تونستم بازم به این خونه قشنگ و گرم بیام....

محرم ، ماه ایثار و از جان گذشتگیست! ماه عشق و شور و فریاد ست! ماه آمیختن با خون و آمیختن عشقست. فرا رسیدن ماه محرم را به همه عاشقان اباعبدالله‌ الحسین‌(ع) تسلیت عرض میکنم .

التماس دعا[گل]

سلام من هم خیلی خوشحالم که شما باز اومدید...

التماس دعا

فاطمه پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ق.ظ http://ardestany.blogfa.com

مهربانی باغ سبزی است که از روزنه پنجره ها باید دید

مهربانم مگذار لحظه ای روزنه پنجره ها بسته شود . . .

همیشه سلامت و شاد باشی انشالله.[گل][قلب][گل]

ایمان۷۳ شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://road73.blogfa.com

سلام

خیلی مهم هست که برسی به اونجایی که باید
به واقعیت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد