حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

غیـــــــــــــــــر ِ منتظره!

یادمه اوایل اردیبهشت وقتی که من کاملا رفته بودم تو حال و هوای درس و کنکور،رویای عزیزم بهم ی sms پُر معنا داد:

بهترین چیزها وقتی اتفاق می افتند که تو انتظارش را نداری!

و من دیشب بیشتر به اون sms اعتقاد پیدا کردم و می خواهم این اعتقادم رو همیشگی کنم!

یادمه وقتی چند پُست ِ پیش از خدا خواستم زنگ ِ تفریح ِ روزهام رو بیشتر کنه تقریبا خیلی نا امید بودم اما الان  از خدا می خوام منو ببخشه که انقدر نا اُمید بودم و ازش بابت ِ همه ی مهربونیاش تشکر کنم:خـــــــــــــدایا شُـــــــــکرت!


پ ن:این روزها خیلی دلم می خواست مشهد باشم!

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.sapina.blogsky.com

خب چرا به من اس ام اس نمیدی تا منم کلی اس ام اس برات بفرتم

جان؟اشتباه گرفتی فکر می کنم!

دختر توی آینه پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://dayene.blogsky.com

واقعا خدایا شکرت

بانو پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ

ایشاالله هر چه زودتر به پابوس حرمش بری...

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد