حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

دلم می خواهد...

دلم میخواهد بر خلاف بقیه آدم ها باشم...


آدم هایی که هر روزشان یکی شده!


دلم می خواهد ی روز که بیدار شم کفش های تق تقی پاشنه بلندی بپوشم و این بار


ادم ها را از بالا نگاه کنم و ببینم از دید بالا چه جور هستند!!!


می خواهم لاک های سیاهی بزنم و به همه نشون بدم من با اونها فرق می کنم


می خواهم مثل دختر بچه های 3 ساله موهام رو از دو طرف ببافم و دورم بریزم


برخلاف جهتی که همه میرن حرکت کنم


می خوام جایی برم که تاحالا هیچ آدمی نتونسته بره(آدم عام!)


و


دلــــــــــم می خواهد در زندگی ام تنوع بدم...!


+ منظورم از تنوع فقط همین ها نبود...! اونها فقط تفاوت بود همین...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد