حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

به ی مخـــاطب خیلی خاص...

من مطمئنم یعنی شک ندارم که اینجا رو می خونی...


حداقل اگه نمی خونی مطمئنم یکی رو داری که برات بخونه و تو گوش بدی نه اینکه برات تعریف کنه!!!


می خوام ی چیزی بهت بگم:


اینکه می دونستی چقدر حقیری؟


واقعا کَسی این رو بهت گفته؟اگه نگفته پس خوب ببین چون من دارم بهت میگم!


می دونی من هیچ وقت توی زندگی ام هیچ احد و ناسی رو نفرین نکردم و نخواهم کرد،چون خدا با اون بزرگی اش، بنده های گناهکارش رو نفرین نکرده چه برسه به من که فقط ی بنده ام و بس...!!!


اما به خدا واگذارت می کنم،بخاطر تمام حرفهایی که پشت سر من و خواهر عزیزم زدی،ببین حالا من هیچی اما اون اراجــــــــــیفی که برای خواهرم زدی مطمئن باش کار دستت میده چون وقتی بسپارم به خدا یعنی ی روزی از ی جایی ی ضربه ای می خوری که اصلا نمی فهمی از کجا خوردی و دلیلش چیه اما من این پست رو برات گذاشتم که یادآوری باشه برای اون روزی که خیلی هم دیر نیست چون خدا از حق بنده  ی "مظلوم" اش نمی گذره.


اون تهمتی که به خواهرم زدی هیچ وقت از ذهنم پاک نمیشه فقط این رو بدون تمام نمازهات به خاطر اون حرفهات قبول نیست.


در ضمن من می دونم خیلی مهم هستم،هم من، هم خانواده ام خیلی مهم هستند که تو داری خودت رو می کشی که من رو بد جلوه بدی...!!!


آخرین حرفم بهت این هست:

بـــــــــرات متاسفم و امیدوارم خدا به راه راست هدایتت کنه.


+این پست برای ی مخاطب فوق العاده خاص هست که مطمئنم خدا جواب تک تک حرفها و تهمت هاش رو میده!


نظرات 3 + ارسال نظر
سه شنبه ها ( یاسمن و مصطفی) یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://calflove.mihanblog.com

آمین

مرسییییییییییییی

یاسمن سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.shab-ahang.blogfa.com

سلام عزیزدلم... نیره ی مهربونم... ببخش منو که دیر به دیر بهت سر میزنم... واقعا متاسف و شرمنده ام عزیزدلم...
خیلی دوست دارم امیدوارم جبران کنم این غیبت هام رو
محکم میبوسمت

سلام یاسمن بانو خوبی؟؟؟؟

دشمنت شرمنده عزیزمممم

عشق آن نیست که یک دل به صد یار دهی (م یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://1112milad.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم چطوری ابجی جون؟؟؟؟؟منویادته عزیزم؟؟؟؟من بازم امدم ابجی توکجایی؟؟؟
یادت نره به این برادربی کست یه سری بزنی منتظرتم مازودی بیا دلم تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد