حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

فراموش شده...

می نویسم

ولی این دفعه نه برای تو

برای خودم

برای سالهای بعد از مرگم

برای سالهایی که دیگر تو مرا نمی شناسی

دیگر به سراغم نمی آیی...

چون مرده ام...

مرده ام و فراموشم کرده ای...

تو مرا از یاد برده ای...

حتی قبل از مرگم...!

پ ن:خدارو چه دیدی شاید دل سپردیم،شاید عشقمون رو تو از یاد نبردی...از این تیکه شعر خیلی خوشم میاد خیلی!

پ ن2:تحمل درد را ندارم...تحمل شنیدن درد خواهر کوچکترم برایم خیلی سخت است

دل شکسته...

می گویند:اگر عاشق باشی دوری هم شیرین است

لحظه ها رنگ شادی رو می بیند!

اما از وقتی از هم دور شدیم هر لحظه سخت می گذرد و تو،

تو...

و تو برای اولین بار چیزی را زیر پایت له می کنی

می شکنی...

خرد می کنی...

آن چیست؟!

دل من!دل شکسته من!...

دلی که با اینکه قطعه قطعه شده اند اما،

هر قطعه اش هنوز هم عاشق اند...

پ ن:از امروز سخت تر از روزهای قبل زندگی میکنم...

پ ن:دلم به هوای آزاد و طبیعت زیبا نیاز دارد.