حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

پــــــــــــــــــرنسس...!

امــــــــروز توی خیابون هفت تیر لباسهای خیلی زیبایی دیدم که مدل پرنسسی بود! من عاشق اینجور لباسهام!

همیشه وقتی بچه بودم دوست داشتم ی پرنسس بودم و اشرافی زندگی می کردم!اما الان که ی کم بزرگ تر شدم می بینم فقط لباسهاشون قشنگ ِ نه زندگیشون!...

دانه می کارم



دو نفر بودند و هر دو در پی حقیقت . اما برای یافتن حقیقت یکی شتاب را برگزید و دیگری شکیبایی را .
اولی گفت : " آدمیزاد در شتاب آفریده شده ، پس باید در جستجوی حقیقت دوید!!


عرفان نظر آهاری



پ ن:خوبه که سرم شلوغه!

دورو!!

مدت زیادی از شبانه روز،وقتم را زیر زمین می گذرانم و آدمهای زیادی را در آنجا می بینم! آدمها از زیر زمین تا روی آن تفاوت های بسیاری دارند!وقتی بر روی زمین می آیم همانهایی که در زیر زمین مهربان بودند تبدیل به آدمی خشن و خود پسند می شوند!...

با این حساب فکر می کنم آدمها چهار رو دارند!...

این مدت با آدمهای عجیب، زیاد سر و کار دارم!...کاش عوض شوند!...

بیایید دعا کنیم!...