حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

زنــــــــــــــــگ تـــــــــــــفریح

زنگ تفریح ِ این روزهای من زیبـــــــــــاست...زیبا تر از هر واقعیتی که می دیدم...

ایــــــــــــــــن نیز واقعی و زیباست آنقدر زیبا که می خواهم پـــــــــــرواز کنم و دنـــــــــیا رافتح کنم...

این روزها می خواهم برای خود زندگی کنم و با کـــَسی مشاجره نکنم،دخالت نکنند و هـــــــــــرگز شادیم را بهم نزنم...این روزها حالم عجیب است...این روزها را دوست دارم...روزهایی پر از زنگ تفریح های زیبا و پٌر هیـــــــــــــــجان که زیـــــــــــــــــاد تر می شوند...

خـــــــــــــــــدای من این زنگ تفریح ها را برایم زیاد تر کن...قول داده ام که اعتــــــــــــماد بنده ات را بـــــــــدست بیــــــــــــــــارم...خدایــــــــــــــــا تو شاهـــــــــدی...

پ ن :کنکورم خداروشکر تموم شد امیدوارم تهــــــــــــــــران قـــــــــبول شم...

پ ن:این حسی که این روزها به مادرم دارم را خیــــــــــلی دوست دارم...

قـــــــــــــــــبولم کن

سجاده ام را باز می کنم و کتابت را روبرو ام قرار میدهم و با تمام وجود ازت می خواهم مرا

قبول کنی...

قبولم کنی تا برایت بهترین بنده باشم،راضی باشی و هرگز از خلق من پشیمان نشوی،با من مانند همیشه  عارفانه صحبت کنی،مرا در راه مستقیم قرار دهی و با خود بکشانی به مقصد نهایی...

عاجزانه ازت تقاضا می کنم  پدر و مادرم هرگز از به دنیا آوردنم پشیمان نشوند و از من نزد تو شکایت نکنند،از بنده ات شکایت نکنم و با خوبی با بنده هایت رفتار کنم...

بتوانم با تمام عیب ها و کامل نبودنم به بنده هایت کمک کنم و هرگز از کارم پشیمان نشوم و هــــــــــرگز ترا فراموش نکنم...!

قـــــــــــبولم کن مانند همیشه...


پ ن:عــــــــــــــــــیدتون مبارک

پ ن :خــــــــــــــــدایا شکرت،ممنونم ازت

یا داعی...!

یــــــــــا داعـــــــــی،یا قاضـــی،یــــــا وادی،یــــــــــــا نــــــــــــور....

تمام این صفات زیبا و با قیافه و موزون را می خوانم و تو را با  تمام بزرگیت سپای می گویم... تو چه هستی؟با این همه صفات زیبا و واقعی و برازنده خود را حقیر می دانم!

من در مقابل تو هیچم و فقط ادعا دارم! زیر لب تمام نام ها و صفاتت را می خوانم و بیشتر پی به بزرگی و کمالت پی می برم...ما هر روز تمام اسمهای تو را  می گوییم و شرم نمی کنیم...از تمام زورگویی هایمان،بی منش بودنمان،بی مروت بودنمان،گناه های بزرگ و دردناک که تو را رنج می دهد و ...

به راستی ما در کجا قرار داریم...؟؟؟!!این سوالی است که مرتبا با خود تکرار می کنم و آخر به هیچ جوابی نمی رسم...هیچ..!



پ ن:خدای خوبم ممنون به خاطر همه ی داشته ها و نداشته هایم... خدای خوبم مثل همیشه محتاج کمکت هستم...