حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

۸۹ و خوب و بدش...

بالاخـــــــره 89 هم تــــــــــموم شــــــد...

میگم تموم شد چون دیگه روزای آخــــــــــرش رو درک نمی کنم...!

چون خیلی وقته که بــــــــرام تموم شد ِ!...

اولش خیلی ســــــــــخت و ســــــــخت بود...

اما آخراش:

آبان ماه کنکور قبول شدم خداروشکر،آذر ماه همچنان دانشگاه می رفتم و بهمن ماه خوشبختانه همه واحد هام رو پــــاس کردم و قبول شدم...

اســـــــفند ماه زاد روزم بود و دوباره متولد شــــدم!

20 اســـــــفند خواهرم امضاء کـــــــــرد برای متاهل شدن و 23 اسفــــــند جــشن گرفت برای همین امضاءش و به امید خدای مهربونمون 26 ام قرار ِ  به عـــــــقد ابــــــــدی ِ همســــر ِ خوشبختش در بیـــــاد.

برای من 89 خوب و بد داشت یعنی سختی ها و بدی هاش بیشتر سمت ِ من بود اما خوب آخراش خیلی عــــــالی بود خدارو شکر..!

اما خـــــــــوب حالا که خوب فکر می کنم می بینم بیشتر تجربه بود همین بدی ها و سختـــــــی ها! ی متنی بود که می گفت همه ی آدم ها و اتفاق هایی که برای شما اتفاق می افتد بی حکمت نیست...! من به این جمله ایمان دارم چون ثابت شده است برام...!

به هـــــر حال 90 هم داره میاد با ی عـــــالمه اتفاق های خوب و بد و جنجالی...

دهـــــــــه ی 90 داره میاد و همه در تکاپو هستند که به این دهه خوش آمد بگن...

پ ن: دهه ی 90 پیشاپیش مبــــــارک

نظرات 10 + ارسال نظر
نا شناخته چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

salam khoshhalam ke sale khobi dashti omidvaram ke betoni mano faramosh koni har chand baraye to farghi nadare

سلام کاملا متوجه شدم کی هستی!
باشه اشکالی نداره همین که فهمیدم خیلی بود و ممنون که اومدی وبم!...

خوشبخت باشی و سال خوبی رو برات آرزو می کنم

خواهرت! پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ

ممنون از اینکه به یادم بودی!

الان خوابم میاد، بعد با دو نفر دارم همزمان میچتتم. بعدا میام یه نظر کامل میدم واست.

اوووووووووووو!یا عـــــــلی!
باشه بابا برو بخواب!
من همیشه به یادتم خواهر گُلم

بانو پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ق.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

سالی پر از آرامش و موفقیت را برات آرزو دارم..

ممنون همچنین

sabria شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ب.ظ

tabrik migam be shoma ham az babat khahare goletoon va ham sale no omidvaram sale khoobo khoshi dashte bashin

ممنون همچنین

خط خطی های دلتنگی شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://8-march.blogfa.com

سلام.
ببخش یه خورده دیر اومدم و ....
خواهش میکنم .باعث افتخاره....
سال نو. پیشاپیش مبارک.
التماس دعا.
یا علی

همچنین

خط خطی های دلتنگی شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://8-march.blogfa.com

راستی یه چیزی یادم رفت بگم!
منم شما رو با نام"حجم سبز"لینک کردم.
البته با اجازه!!!!!!!!!!!
بازم سال نو پیشاپیش مبارک..............

ممنونم!باعث افتخاره

یاسمن یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.shab-ahang.blogfa.com

سلام خانومی گلم... آره بالاخره رفت... روزای خوب ۸۹ ایشالا تو ۹۰ برات تکرار بشه و روزهای بد رو دیگه نبینی

منم به روزم خانومی

مرسی عزیز دلم همچنین

سعیده یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.saei10.blogfa.com

بگذار باران شوق بر زندگیت ببارد ؛ تا روحت را صفا دهد

گلهای عشق در دلت جوانه زند ؛ تا آنها را به دیگران هدیه کنی

خاطراتت قشنگ باشند ؛ تا همواره به یادشان بیاوری

لبخند بر لبانت نقش بندد ؛ تا شادی را بیفشانی

و بهاری بیاید تا بدانی ؛ باز هم فرصت بودن هست

سا نو مبارک[گل]
التماس دعا

همچنین عزیز دلم

فاطمه دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://ardestany.blogfa.com

سلام عزیز گرامی... امیوارم خوب و خوش و سالم باشی..

دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید خورشیدی، سبزی ، شادی ، کامیابی، بهره وری، اثربخشی فعالیتها و بهروزیتان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

عید برشما و خانواده محترم مبارک باد.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

همچنین ممنون

behzad سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://shadmehr-music2020.blogsky.com

دورود و تبریک سال نو به شما همینو بس
موفق باشی
راستی وبلاگت خیلی کوتاه هست ولی آلیه
بدورود

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد