حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

فقط 144 ساعت...

چه زود گذشت خیلی زود همه چی تمام شد،همه چی...

با اینکه از بهمن ماه متنفرم اما بد نبود...شاید چون زود گذشت!

لحظاتی دیگر باز متولد می شوم!یک سال بزرگتر!

درست 144 ساعت دیگر یک سال بزرگتر می شوم اما... یعنی از 2 سال قبل بزرگتر شده ام؟

آری!بزرگ شده ام!اما باز هم باید بروم...به راهی دراز و طولانی...



ادامه مطلب ...

نا تمام...

چه زود گذشت همه چیز مانند ابر و برق گذشتند...!

آنقدر زود که تا سرم را برگرداندم دیدم پلهایی پشت سرم هستند که تا حدودی درست شده اند اما کامل نه...!

یعنی آنقدر زمان زود گذشت که دیگر نتوانستم همه را زودتر از وقت موعد درست کنم...

و این یعنی نا تمام،ناتمام ماندن کارهایی که می شد وقت گذاشت و ساخت،از نو...

اما وقتی با خودم می اندیشم،به این پی میبرم حداقل توانستم جبران کنم،

جبران پلهای خراب شده!باآنکه همه ی آنها ساخته نشد اما بیشتر آنها ساخته شد...

_____________________________________________________________________
پ ن:چه زود بهمن ماه به اتمام رسید...خیلی زود تمام شد.

پ ن:اسفند سالروز من...

پ ن:ممنون که هنوزم صدایم را می شنوی

روال عادی زندگی

دل چرکین نباش از زندگی زندگی همین است...روال عادی خوش را می رود و...

و ما باید پشت سر آن قدم بر داریم و سکوت کنیم...

بی هیچ اعتراضی...چون ما باید تغیر دهیم،خود را زندگی مان را تا دیگر هیچ گله ای از زندگی مان و از زندگی کردنمان نداشته باشیم!

دیگر این دنیایی که نمی توان صدایی در آورد نشانه ی هیچ اعتراضی وجود ندارد! ________________________________________________________________________

پ ن:غصه نخور همه چیز درست میشه.

پ ن:خدایا کمکم می کنی؟مثل همیشه؟
پ ن:دارم تغییر می کنم اونم خیلی زیاد!

پ ن:خیلی می خوام فکر کنم خیلی...امیدوارم به نتیجه مطلوب برسم.

پ ن:حرف زدن همیشه صحبت کردن نیست،گاهی حرف زدن را عمقی بیان می کنیم که متاسفانه زیاد به عمق اهمیت نمی دیم!(مخاطب خاص...!)