حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

مبارزه...!

بی اختیار به سمت دفتر چه ام می روم

بازش می کنم و سعی می کنم بنویسم

اما اینبار برای کی؟!

برای چه کَسی جز "تو"...؟!

حتی لباس جدید هم نمی تواند بوی "تو "را کم کند...!

نمی دانم چرا هر قدر هم که بخواهم فراموش کنم این بو، "تو" را برایم تداعی می کند...

اما من می توانم با این بو مبارزه کنم

اما...

تو چی؟!!!

تو را چه کنم که تمام "روح" مرا احاطه کردی...؟!

می شود؟!

نه...

با تو نمی توانم مبارزه کنم...!


پ ن:فقط می خواستم دوباره تمرین کنم و بنویسم با تمام وجودم...

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://Farsis.blogsky.com

سلام وب بسیا جالبی دارید صورتی و زیبا
خوشحال میشم سری به ما بزنید

sabria یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

متن خوبیه وبوی دلتنگی میده

این روزهایابه تومی اندیشم
یابه این می اندیشم که چرابه تو می اندیشم......

سعیده چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ

خیلی قشنگ بود آجی نازی

فدای تو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد