حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

کاریکلماتور

 

 سلام دوستان! گویا خیلی ها تون نمی دونید که کاریکلماتور چیه! خوب بهتون حق 

 میدهم چون خودم هم تا وقتی که یک کتاب کاریکلماتور نخوندم نفهمیدم که چی هست!

  خوب حالا من براتون تعریف کردم و توضیحات کامل را براتون گفتم...

ادامه مطلب ...

از مولا نااا...

 آن که او موقوف حال است آدمی است

                                                     گه به حال افزون و گاهی در کمی است

 صوفی ابن الوقت باشد در مثال

                                                    لیک صافی فارغ است از وقت و حال

 حال ها موقوف عزم و رای او

                                                    زنده از نفخ مسیح آسای او

 عاشق حالی نه عاشق بر منی

                                                    بر امید حال بر من می تنی

توجه توجه!

 سلام دوستای خوبم خوبید؟ چه خبرا؟ خوش می گذره؟

 از این به به بعد می خوام چندتا کاریکلماتور براتون بذارم!

 امیدوارم خوشتون بیاد...



ادامه مطلب ...