حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

کتــــــــاب

خواســــــــتم ی کار مفـــــید کنم و از ایــــــن به بــعد کتاب هایی رو که می خونم رو معـــرفی کنم و ی تیـــــکه ای از اون رو بذارم اینجا تا شــــــما هم اســتفاده کنــــیـــد.


کتاب: یـــک عـــاشـــقانه ی آرام

اثــــر: نـــــــادر ابــــــراهیــــمی


عاشق، روزها و شبهای هـــفته و ماه و سال را به حــــالِ خویش رهـا نمی کند.

عاشق شبیه نمی سازد.

عاشق،دمادم،چیزی را نو می کند-چیـزی ،حتی،بسیار بسیار کوچک را.

 برای رسیـدن به اوج،از من بال و پـــر ِ جادو نـخواه!

هیچ چیـز همچون اراده به پـرواز،پریدن را آسان نمی کنـد.

______________________________________

عاشق این کتاب ام خیـلی حـرف ها برای گفتن داره! به نظـرم توی این کتاب گیـله مرد،نمونه ی یک مـرد ِ ایـده آل و هـدف دار و استـقلال یافته ای است!

مردی که نسبت به وطنش غـیرت و نسبت به همـسر و فـرزندان ِ خود تعصب و وفاداری دارد!

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمن پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://www.shab-ahang.blogfa.com

سلام پریسای گلم
با 10 سوالی به روزم... حتما بیا و جواب بده

یاسمن پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام پریسا جون
عزیزم باور کن من پستت رو خوندم... همه شون رو میخونم... اما یا حرفی نیست یا نظری... من هیچوقت قصدم توهین نبود... باور کن... چون خودم رو این قضیه خیلی حساسم

باشه عزیزم
می دونم چقدر مهربونیییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد