حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

برای دوست داشتنی ترین فــــــرد زندگی ام...

خواهـرم;


دوسال است که میلاد زیبایت می آیند و می روند و من برایــــت هــــدیه ای کـــه لایـق ِ تو باشد پیـدا نکرده ام...

با انــــــدک پولی که داشـتم تمامی مغــازه های شهـر را گشتم اما هـرگز آن هـدیه مورد نظر یافــــــت نشد...

پـس تصمیم گرفتم حال که 5 ماه از میـــــلادت می گذرد و مــــــن فرصــتی دارم برایت بنویسم ، آنرا در قـــلب زیبایت به یـادگار بگذارم...


تــــــــو

دوست داشتنی ترین فرد زنــــــدگی ام پس از پدر و مادرم هستی...

هـــــرگز نتوانسته ام به زبان بگویم چقـــدر در زندگی ام ارزش داری...

حــال

که فـرصتی برای ابراز وجود دارم بـگذار بگویم که چقـــدر دلم میخواهد تـــو را در آغـوش بگیرم و بـا تمام وجود گفته های دلم را به تو بگویم...

اما نمی دانم چرا نویسنده ها نمی توانند درست لب به سخن بگشـایند...!البته اگر نام خود را نویسنده بگذارم...!

ایـــــــن قلم بارها برایت نوشته،اما دل مـــن نخواست که نوشته های قـلم را به نمایش تو بگذارد چون تو لایق بهتریــن هایی...

بگذار طفره نروم و حـرف دلــــم را به تو بگویم که:

چقــــدر برایم در زندگی مهم و چقــدر تو را دوست دارم...


ارزش خودت را همیـشه و در هـر شرایطی حفظ کــن و بدان هـر جا که باشی تــحت هـــر شرایـطی قلــــب خواهر کوچکت در تلاطم برای تـــــــوســـت و همیشه برایـــت از خــــدا بهــــترین ها را می خواهـــم چـــــون لایـق بهترین هایی..


# اندک نوشته هایم برای تو

# یهو دلم خواست تصمیمی که چندیــــن ماه است انجام دهم را امشب انجام دهــــــم!

# نمی دونم چرا احساس می کنم کارها خیلی مرا از تو دور کرده!...

نظرات 2 + ارسال نظر
خواهرت! سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

گاهی برای ابراز دوست داشتن لزومی به استفاده از زبان نیست. چشم ها دروازه دلند، و دروازه روح البته!

هدیه ها را دوست دارم اما بعضی چیزها در زندگی هدیه همیشگی ست برای آدم! "تو " یکی از همان هدایای زندگی م هستی که 18 سال پیش (کم و زیادش را بیخیال شو حالا) خداوند به من بخشید!
هدیه ای که هر روز تکرار میشود و من باید شکرگزار باشم آن را....

ارزش هیچ کس را نه میتوان برآورد کرد نه می توان به زبان آورد! تو هم برای ما (من) با ارزشمندی!!

هر کس که می نویسد نویسنده نام دارد و هر که زیبا مینوسد نویسنده خوب است! تو نویسنده خوبی هستی!

لازم است بگویم دوستت دارم یا چشمهایم و رفتارم گویا هست؟

عزیــــــــزم این زیباترین کامنت و با ارزشمند ترین بود...

چشـــــمهایت و بیشتر قلبت گویــــــااست

سانیا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://heseh-7om.blogsky.com/

منم اومدم یه چیزی گفته باشم

کار خوبی کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد