حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

پایان انتظار


دلم آرامش می خواهد! آرامشی پس از این همه انتظار و دل مشغولی! دل مشغولی هایی که حتی به بیمارستان منتقلم کرد! مشغله هایی پر استرس و اضطراب!
دلم دو بال می خواهد!دو بال بزرگ،بالی که بتوانم از همه این دغدغه ها بیرون روم.

به شهری روم که پر از آرامش و آسودگی باشد،دیگر مردم مشکلی نداشته باشند و شهر بوی استرس و تنش نداشته باشد!

می خواهم خود را بر تخت آسودگی رها کنم و به خوابی زیبا  و دلنشین فرو روم... می خواهم در خواب، خانه ام در کنار آبشاری زیبا باشد و صدای خنده کودکان به گوشم رسد...
می خواهم وقتی چشمانم را باز می کنم کیکی پر از خامه های نارنجی رنگ بخورم!
می خواهم وقتی صبح ها بیدار می شوم دیگر بویی از نگرانی و مشکلات نباشد!دیگر نخواهم باز برای حل مشکلات کاری کنم و نگران از باز کردن گره مشکلم باشم... می خواهم با خیالی آسوده شانه ام را بر دارم و موهایم را شانه کنم و گل سری از گلهای یاس به موهایم آویزان کنم...
دلم آغوش می خواهد،آغوشی که وقتی در آن فرو می روم احساس شادی به من دست دهد احساسی که تا بحال فقط در دوران کودکی ام داشتم...
می خواهم بزرگ شوم ،بزرگ شوم و احساس فراغ بالی داشته باشم،می خواهم دیگر از پله های عقل بالا روم...
می خواهم لباسی از جنس گلهای نیلوفر بر تن کنم و تاجی از گلهای لیلیوم بر سر و چوبی از ابرهای کومولوس را بر دست گیرم و با کفشهای طلایی ام پله های خوشبختی را دوتایی بپرم و به اوج ابرها روم! با دو بال بزرگم اطراف ابرها پرواز کنم و از همه ی غمهایم آسوده شوم... و آنگاه تمام غصه ها را در سطل آشغالی اون بالا بریزم و دیگر نگذارم هیچ غمی به پایین آید...


پ ن:متنی کاملا فانتزی!

نظرات 9 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://bamanbemondeleman.blogfa.com/

سلام گلم
خاموشی؟من که لینکت نیستم که؟

سلام بله نه!

پرنسس و عشقش چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ

متنی کاملا فانتزی یعنی این حسا رو نداری ؟؟؟ میخواستم بهت امیدواری بدم !

:دی منظورم از فانتزی نوشته ام هست نه اینکه حسی نداشته باشم!همه این ها که می نویسم احساسم هست!

مینا (جیگیلی) چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ http://www.jigiliweb.blogfa.com

سلام پریسای عزیزم

فدات بشم تو بگو کی کلاس داری من اون موقع ها اپ نکنم.

خو چیکار کنم عزیز دلم شانسه توه دیگه.

جیجلم کافیه بعد از آپت ی میس بدی تا مثل فشنگ بیام وبت.

بوس بوس.

سلام مینا جونمممممممممممممم!
چشم:دی
چشم حتما
بووووووووووووووووووووووووس

مینا (جیگیلی) چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.jigiliweb.blogfa.com

بعد از قرنــــــــــــــی لینکت کردم

ببخشید دیر شد

:دی:دی
فدات فدای سرت عزیز دلم

یاسمن پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://www.shab-ahang.blogfa.com

سلام گل من
ببخش منو که واقعا بی معرفتی کردم...
اما این روزها مثل تو شاید درگیرم و پریشون... حوصله ی خودم رو هم ندارم...
همیشه با معرفتها شرمنده ام میکنن...
کلی دوستت دارم وبازم مرسی

سلام عزیزم خوش اومدی
منم دوستت دارم عزیزم

فاطی پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ق.ظ http://ardestany.blogfa.com


سلام عزیز...

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقیه الله آمد
با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین
یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
اعیاد شعبادیه یر شما مبارک باد.

من آپم و خوشحال میشم بیای...

...شب مبعث درحرم امام رضا (ع) برای همه دوستان وبم نماز خوندم و دعا کردم..انشالله که حاجت روا بشی...

سالم و شاد باشی.[گل][گل][گل]

فاطی پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://ardestany.blogfa.com

سلام گلم...

چقدر زیبا و لطیف نوشتی... میدونی عزیز من فکر میکنم که همه آدما همین خواسته تو رو داشته باشند ولی...... قشنگی زندگی به اینه که در کنار خوشیها غمها و مشکلات هم باشه..... فکرشو بکن اگه تمام عمر در زندگیمون خوشی وآرامش باشه زندگی یکنواخت میشه.. اگه تلاش برای مقابله با مشکلات نباشه دیگه زندگی کردن مفهومی نداره.. درسته؟؟

عزیز دلم بخدا برام عزیزی و خیلی خیلی دوستت دارم ..
مواظب خودت و قلب پاک و مهربونت باش.

سلام عزیز دلم !
بله درسته اما خوب گاهی هم خیلی آدم خسته میشه از یکنواختی!

سه شنبه ها (یاسمن و مصطفی) پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ http://calflove.mihanblog.com

سلام پریسا جونم
منم دلم خیلی چیزا میخواد اما خوب نمیشه
مثلا من دلم ۸ تا ویلا و ۹۰ تا خونه می خواد با ۹۹۹۹ تا شوهر
مصطفی نشنوه هاااااااااا
من برم تا آقامون نیومده

سلام یاسمن جون خود خودم!
حالا اگه به داداشی مصطفی نگفتم!:دی
برو مرسی که اومدی
بوووووووووووووووووس

دغدغه های یک مامان پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:43 ب.ظ http://maman89.mihanblog.com

پریسا خانم سلام
خوش به حال شما جونا آرزو بر جوانان عیب نیست اما برای ما پیر پاتالا چه عرض کنم
من هم آرزو دارم به خوابم و بیدار شم ببینم این دوتا دختر شوهر کردن رفتن دنبال کارشون اونوقت منم برم دنبال عشق و حال خودم ولی زهی خیال باطل

سلام مامانی گل یاسمن خوش اومدید
این چه حرفیه اختیار دارید!
هاهاهاها!ایشالا که به آرزوتون می رسید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد