حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

حجم سبز

#همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن پر می ریزد اما در اوج،حتی از بال هم بی نیاز است!#

همدم شبهای تنهایی...

این روزها حس عجیبی دارم حس بدی نیست اما دلم تنگ است...

برای نوشتن،برای همدمم،همدمی که شبها با من بیدار و به حرفهایم گوش میداد ،به درد دلهایم، به همدمی که تنها کسی است که رازهایم را در سینه اش نگه می دارد و دم نمی زند...

همدم من هدیه ای است از دوست،هدیه ای ارزشمند که مرا همدم خود کرد، مرا به خود وابسته کرد،هر شب دلتنگی ها یم را گوش میداد و بی آنکه چیزی بگوید چشم هایش را می بست...

اشک هایم را در قلب خود پنهان کرد و نگذاشت جز خود کسی آن را ببیند!

تا بحال نتوانستم مانند همدم با کسی دیگر سخن بگویم...

با همدم سخن هایی کرده ام که کسی جز او نمی داند...صحبت هایی تلخ و محبت آمیز!

جبران نشدنی است محبت هایش...اما او هم هدیه است باید صاحب هدیه را محبتی هر چند اندک بدهم...

دیدی؟هدیه ات را می گویم حال همدم شبها و روزهای من شده است!

حال هر شب با او سخن  می گویم... گاهی آنقدر با او سخن می گویم که چشمانم از بی خوابی می سوزد!

هدیه ای هر چند کوچک مرا همدم خود گردانید...دفتری با قلبی بزرگ!


پ ن:امشب آرامش خواستی در وجودم است!مانند همیشه که با تو شب را می گذراندم...

پ ن:عجیب تو را طلب می کنم... مرا نگاه می کنی...

پ ن:ممنون از هدیه ات (همدم)خواهرم!

پ ن:شکرت!ممنونم ازت ...

نظرات 11 + ارسال نظر
یاسمن جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ق.ظ

سلام عزیز دلم ممنون از حضور و تعریفت... تو هم خیلی قشنگ مینویسی
ایشالا همیشه بهترینها همدمت باشن

سلام عزیزم تعریف نبود واقعیت بود!
ممنون عزیزم

ریحانه جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.rzr.blogfa.com/

سلام
وبلاگت جالبه ودیدنی
موفق باشی همیشه

سانیا جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://heseh-7om.blogsky.com/

bazam mesle hamishe ghashang bood
afarin

میسِِِِِِِِِِِــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
ممنون عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم

سارا شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ

اومدم بهت سر زدم نگی نامرده!!!! وبت قشنگه

سلام عزیزم مرسی گلم

دلی شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ http://shabe-shishei.blogfa.com/

چند ثانیه داشتم به این فکر می کردم که پریسا کیه که اسمشو انگلیسی می ویسه میاد واسه من نظر میده !
ببین وقتی دیر به دیر میای چی میشه....

انصافا قشنگ بود ....

آفرین

آفرین

آفرین

آفرییییییییییین

ببین چقدر تشویقت کردم !

فدات ما رفتیییییم

بووووووووس

به سلاااااااااااااام چه عجب!
نگاه کن من دیر به دبر میام بد جنس؟
مرسی مرسی مرسییییییییییییییییی
ببین منم چقدر تشکر کردم!:دی
بوووووووووووووووووووووووووووووس

حوریه چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ

بهترین هدیه را خداوند برایت به ارمغان آورده!

توانایی نوشتن به این زیبایی!!

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی
:دی
ممنون عزیزم

فاطی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ http://ardestany.blogfa.com

دل از غم فاطمه توان دارد ، نه
و ز تربتِ او کسی نشان دارد ، نه
آن تربتِ گمگشته به بَر ، زوّاری
جز مهدی صاحب الزمان دارد ، نه [گریه][گریه]

سلام عزیز. امیدوارم این همدم خوب و شیرین رو حفظ کنی.

خزان زود هنگام و کبود شدن یاس بوستان پیامبر ، فاطمه زهرا(س)تسلیت باد .

آپم.

[گل]

یاسمن چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.shab-ahang.blogfa.com

سلام عزیزم...
با یه تلخ نوشت به روزم و منتظرت

سلااااااااااام
بله بله الان میام

فاطی جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ http://ardestany.blogfa.com

سلام عزیز...

یه مدتی نیستم ... تا کی ؟؟؟؟ خودمم نمیدونم...

بهم سربزن آپم......[گل]

یه دختـــــــــــــــر سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.3dayeb3da.blogfa.com

ممنون عزیز از لطفت

نمی دونم والا...

لینکت کردم

سلام عزیزم
کاری نککردم
ممنون
منم لینکت می کنم!

فاطی دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ http://ardestany.blogfa.com

سلام عزیز...

مادر.... ای لطیف ترین گل بوستان هستی ای باغبان هستی من، وقت روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کنه. وقت پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازه. وقت بیماری ام طبیبی بودی که دردم رو میشناسه و درمانم میکنه. وقت اندرزم، حکیمی آگاه که به نرمی هشدارم بده. وقت تعلیمم، معلمی خستگی ناپذیر و سخت کوش که حرف به حرف دانایی رو در گوشم زمزمه میکنه. وقت تردیدم، رهنمایی راه آشنا که راه از بیراهه نشونم بده.
مادر تو شگفتی خلقتی، تو لبریز از عظمتی تو را سپاس می گویم و می ستایمت.

پیشاپیش ....میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل
صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما و همه دوستان عزیزمون تبریک و تهنیت عرض میکنم.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد